FAQ

Leveringsforespørgsel:

Jeg har bestilt. Når min bestilling at blive leveret?

Selv om vores onlinebutik efterhånden er lukket, behandles og leveres bestillinger, der er modtaget, inden onlinebutikken blev lukket. 

Så snart bestillingen afgår fra vores lager, modtager du som sædvanlig en e-mailbekræftelse. Vær venligst opmærksom på, at der på grund af ESPRITs aktuelle situation kan forekomme forsinkelser på op til ti dage.

 

Returvarer:

Hvordan kan jeg returnere?

Lever de bestilte varer ikke op til dine forventninger, og ønsker du derfor at returnere dem? Ingen problem!

Efter at du har modtaget pakken har du 14 dage til at prøve dine varer derhjemme og returnere dem til os helt gratis.

Så snart vi har bogført din returnering, gør vi, hvad vi kan for at du får dine penge retur så hurtigt som muligt. Som regel overfører vi beløbet samme dag, således at dine penge afhængigt af behandlingstiden hos banken er på din konto inden for fem dage.

 

Returvarer/refundering:

Får jeg pengene for mine returvarer tilbage, selv om onlinebutikken er lukket?

Ingen grund til bekymring. Så snart vi har bogført din returnering, gør vi, hvad vi kan for at du får dine penge retur så hurtigt som muligt. Som regel overfører vi beløbet samme dag, således at dine penge afhængigt af behandlingstiden hos banken er på din konto inden for fem dage.

Vær venligst opmærksom på, at du efter modtagelse af din pakke har 14 dages returret!

 

Gavekort: 

Hvad sker der med tilgodehavendet på mit gavekort?

Uanset den planlagte videreførelse af varemærket ESPRIT under en ny ejer er en erstatning af eksisterende tilgodehavender på gavekort af juridiske årsager desværre ikke muligt. Tilgodehavendet er dog et mellemværende mellem dig og ESPRIT, du som kunde kan gøre gældende. Til det skal du venligst følge anvisningerne på følgende link.


Salg:

Kan jeg fortsat købe ESPRIT-varer i butikken eller online?

Ja, alle butikker, der ejes af ESPRIT og ikke drives af tredjepart, forbliver i første omgang åbne og kan tilbyde produkter til fordelagtige særlige betingelser. Det er i øjeblikket desværre ikke længere muligt at bestille varer i ESPRITs webshop. Vi håber, at vi snart også igen er der for jer online.


E-point: 

Kan e-point stadig indløses?

Desværre er det på grund af virksomhedens aktuelle situation ikke længere muligt at indløse e-point i ESPRIT-butikkerne eller online.